Mmh, è strano. Al momento non riusciamo a trovare quelle planimetrie. Risolveremo la faccenda e qualcuno te le invierà via email a breve.

Altre 19 foto Altre 17 foto Altre 15 foto

** SPACIOUS SOHO OFFICE / EVENT SPACE, Move-In Ready ** 4th Floor.

Prezzo

$3,000.00al giorno

Prezzo

$3,000.00al giorno
$3,600.00al giorno in weekend
$15,000.00a settimana
$45,000.00al mese
{{ pricingTotal / 100 | currencyFromLocale:listing.locale }}per le date selezionate
Il prezzo riflette i prezzi stagionali
Prezzo disponibile su richiesta
Date
Invia una richiesta di informazioni
Tariffa per i giorni feriali$3,000.00
Tariffa giornaliera del weekend$3,600.00
Tariffa settimanale(-29%) $15,000.00
Tariffa mensile(-50%) $45,000.00
Supera la tua previsione di spesa? Chiedi al proprietario

Informazioni

Tipo di spazio

Spazio affittabile
Intero

Dimensioni
4,265 sq ft

Affitto minimo
2 giorni

Numero di riferimento:
40991

La posizione

Le informazioni sulla posizione esatta vengono fornite dopo aver fissato un appuntamento con il proprietario

Hai altre domande su questo spazio o area? Devi solo chiedere!

Contatta il proprietario

Informazioni sullo spazio

** CLASSIC, SPACIOUS, SUNLIT SOHO LOFT, 4th Floor **

WITH 3 MEETING ROOMS, 2 BATHROOMS + KITCHEN

PERFECT for events, meetings, photo/video shoots, launches, production, showroom, etc.

ABOUT THE SPACE:

Big Windows facing Lafayette & Crosby Streets -- Approx. 4,265sqft --

Varied backdrops such as Brick, Glass, and regular drywall --

Simple, clean interior with minimalist feeling; ready for your touch!

AMAZING LOCATION:

Centrally located near major subways (6, N, R, B, D, F, Q, C, E, J, M, Z) and Citibikes. -- Dynamic, creative, upscale neighborhood with tons of boutiques, cafes, and eateries around.

AMENITIES INCLUDE:

* Lots of Natural Light, with Large Windows overlooking Lafayette And Crosby Street

* Three Nice Separate Meeting / Office Rooms

* 6 Big Windows

* Hardwood Floors

* Track Lighting

* Locked Elevator Access

* TWO Marble Bathrooms & One Pantry

* HVAC

* 24/7 Access

We also have other Amazing Spaces available in our SoHo Building and our Midtown Building, please inquire! :)

* Please note:

Minimum Rental Duration is TWO DAYS (not one).

We will also need the following standard procedures for every booking:

1- A security deposit (which will be returned post-event, minus any damages if there are any)

2- A COI, with our company listed as additional insured

3- Renter is responsible for acquiring any permits they may need, and hiring any security or fire guards that may be needed

4- Renter is responsible for arranging for their own cleaning and garbage pickup, or hiring our company to do it

Thank you for your consideration, and we look forward to hosting your Event! ~

Nearby points of interest

NameDistance
{{ place.name }}< 500m

Utilizzi ideali

Showroom
Evento
Evento artistico
Servizio fotografico
Conferenza
Meeting
Ufficio

Dotazioni

Camerini di prova
Accesso per disabili
Elettricità
Aria condizionata
Riscaldamento
Bagni
Magazzino
Illuminazione
Arredamento
Internet
Attrezzature da ufficio
Bagno
Ascensore
Whitebox / Minimal
Industriale
Camere Multiple
Water Access

Foto


Disponibilità

Orari di apertura

{{ day.label }}:
Chiuso
{{ day.opensAt }} - {{ day.closesAt }}
{{ allDayTime }}

Calendario


Come funziona Storefront

1. Invia una richiesta al proprietario senza vincolo di pagamento
2. Fai domande e visita lo spazio. Siamo qui per aiutare quando ne hai bisogno.
3. Prenota lo spazio facilmente come una stanza di hotel