Mmh, è strano. Al momento non riusciamo a trovare quelle planimetrie. Risolveremo la faccenda e qualcuno te le invierà via email a breve.

Altre 5 foto Altre 3 foto 1 altra foto

Flexible Pop-Up in Historic Building in SoMa

SoMA –  San Francisco, California, United States

Prezzo

$3,480.00al giorno

Prezzo

$3,480.00al giorno
$19,680.00a settimana
$60,000.00al mese
{{ pricingTotal / 100 | currencyFromLocale:listing.locale }}per le date selezionate
Il prezzo riflette i prezzi stagionali
Prezzo disponibile su richiesta
Date
Invia una richiesta di informazioni
Tariffa giornaliera$3,480.00
Tariffa settimanale(-19%) $19,680.00
Tariffa mensile(-43%) $60,000.00
Supera la tua previsione di spesa? Chiedi al proprietario

Informazioni

Tipo di spazio

Piano/Accesso
Di sopra

Spazio affittabile
Intero

Dimensioni
1,844 sq ft

Affitto minimo
1 giorno

Affitto massimo
12 mesi

Numero di riferimento:
32897

La posizione

Le informazioni sulla posizione esatta vengono fornite dopo aver fissato un appuntamento con il proprietario

Hai altre domande su questo spazio o area? Devi solo chiedere!

Contatta il proprietario

Informazioni sullo spazio

Our venue, which for a number of years has been one of San Francisco’s premiere meeting and conference event spaces is located in the historic former William Randolph Hearst Printing Plant in San Francisco’s South of Market district.

This space is on the 3rd floor and offers two rooms for your event: The Main Room and The Gate Room. Both rooms are included in your rental time and can accommodate up to 50 guests. Your rental includes an on-site venue manager, WiFi, our historic freight elevator, and a cleaning fee. We also have multiple catering resources, full bar packages, every type of audio-visual and furniture resource, and much more.

The Main Room is a hip, loft-like, urban meeting space. Large windows and wooden trim meet industrial concrete for a unique historic ambiance.

The Gate Room boasts a spectacular 337 year old table made from the gate doors of an ancient Chinese Village. This table is the longest, oldest meeting and dining table in North America and can seat 32 guests for boardroom meetings. A side table can be added to bring the capacity to 50.

Both rooms can hold up to 60 guests and are included in your Top Floor rental time.

We also offer full building buyouts for conferences and multi-day events and scores of evening weddings, wine tastings, corporate events, conferences or dinners. We also have 3 add on suites on our second floor a unique retail store on our ground floor for receptions and a hidden Speakeasy in the basement.

Nearby points of interest

NameDistance
{{ place.name }}< 500m

Utilizzi ideali

Vendita
Showroom
Evento
Evento artistico

Dotazioni

Accesso per disabili
Elettricità
Riscaldamento
Bagni
Sistema di sicurezza
Magazzino
Banconi
Illuminazione
Arredamento
Attaccapanni
Internet
Bar
Industriale

Foto


Disponibilità


Come funziona Storefront

1. Invia una richiesta al proprietario senza vincolo di pagamento
2. Fai domande e visita lo spazio. Siamo qui per aiutare quando ne hai bisogno.
3. Prenota lo spazio facilmente come una stanza di hotel