Mmh, è strano. Al momento non riusciamo a trovare quelle planimetrie. Risolveremo la faccenda e qualcuno te le invierà via email a breve.

Altre 23 foto Altre 21 foto Altre 19 foto

Flexible Event, Meetings and Pop-Up Space in SOMA. This listing is for both our Second and Third Floors Combined.

SoMA –  San Francisco, California, United States

Prezzo

$9,000.00al giorno

Prezzo

$9,000.00al giorno
$54,000.00a settimana
$150,000.00al mese
{{ pricingTotal / 100 | currencyFromLocale:listing.locale }}per le date selezionate
Il prezzo riflette i prezzi stagionali
Prezzo disponibile su richiesta
Date
Invia una richiesta di informazioni
Tariffa giornaliera$9,000.00
Tariffa settimanale(-14%) $54,000.00
Tariffa mensile(-44%) $150,000.00
Supera la tua previsione di spesa? Chiedi al proprietario

Informazioni

Tipo di spazio

Piano/Accesso
Piano terra su strada

Spazio affittabile
Intero o parziale

Dimensioni
3,800 sq ft

Affitto minimo
1 giorno

Numero di riferimento:
24062

La posizione

Le informazioni sulla posizione esatta vengono fornite dopo aver fissato un appuntamento con il proprietario

Hai altre domande su questo spazio o area? Devi solo chiedere!

Contatta il proprietario

Informazioni sullo spazio

For a number of years, our space has been one of San Francisco’s premiere Meeting, Conference, and Private Event spaces. Located in the San Francisco’s South of Market district, near Moscone Center, this meeting and event center can now host up to 5 meetings or events at one time. Our top floor features 2 joined rooms, and our historic 337 year old Gate Table. The table seats 32 people and the room can seat 50 for meetings, dinners, brunches and presentations. It includes a gorgeous room, which boasts the largest, oldest meeting and dining table in the United States. You get both rooms on the top floor for any event.

This space offers full building buyouts for conferences and multi-day events and scores of evening weddings, wine tastings, corporate events, conferences or dinners. It also allows multiple catering resources, full bar packages, every type of audio-visual build out, and vintage as well as contemporary furniture resources, and much more.

There are 3 private suites on our second floor, that can occupy 8-30 people for classroom sessions, training, green rooms or by the hour meetings. These can be rented alone or combined with the upper floor rooms, for things like Breakout Sessions or Green Rooms. The newest ground floor space is a historic Letterpress Shop and 1850's Mercantile. It is unique and can be booked for small receptions, tours, film, television and photo shoots. It is a very unique space, and feel like an old Country Store with 11 historic Letterpresses and over 130 rare Display Cabinets and Fixtures. Finally we have a hidden Speakeasy in our Basement, it can be added on to a Tour of the Store, or to any event serving alcohol on our upper floors. It has a capacity of 8-10 guests.

Nearby points of interest

NameDistance
{{ place.name }}< 500m

Utilizzi ideali

Vendita

Dotazioni

Livello strada
Cucina
Elettricità
Riscaldamento
Bagni
Banconi
Illuminazione
Arredamento
Attaccapanni
Internet
Impianto audiovisivo
Piano terra
Bagno
Bar
Ascensore
Luce Diurna
Industriale
Licenza per Liquori
Camere Multiple

Foto


Disponibilità

Orari di apertura

{{ day.label }}:
Chiuso
{{ day.opensAt }} - {{ day.closesAt }}
{{ allDayTime }}

Calendario


Come funziona Storefront

1. Invia una richiesta al proprietario senza vincolo di pagamento
2. Fai domande e visita lo spazio. Siamo qui per aiutare quando ne hai bisogno.
3. Prenota lo spazio facilmente come una stanza di hotel